Oleh pada 03 Aug 2017 kategori

ini sebenarnya yang terjadi pada aliff aziz di lokap 1

Kredit foto: hangat.com

Berada dalam tahanan lokap selama dua malam dirasakan umpama dua minggu oleh penyanyi Aliff Aziz.

Menerusi kenyataan yang dibuat dalam sidang media yang berlangsung Isnin lalu, Aliff menceritakan detik-detik bagaimana dia menghadapi dua hari yang paling gelap dalam hidupnya - namun tempoh itu digunakan sebagai peluang untuk mendekati Ilahi.

ini sebenarnya yang terjadi pada aliff aziz di lokap 2

Kredit foto: Youtube Jebart Media

Ini pengalaman pertama saya dan situasi ditahan polis ini bukan perkara main-main. Di dalam sana betul-betul telah membuka mata saya. Penahanan saya itu satu mesej dari Tuhan. Di dalam sana semua ada cerita masing-masing, dalam keadaan itu saya faham dan saya dapat ruang untuk 'bercerita' kepada-Nya. Saya lebih banyak berdoa. Ia adalah tempat yang menyedihkan kepada mana-mana manusia sekalipun. Dua malam ditahan di dalam lokap dirasakan tempoh paling lama, hitam dan gelap dalam hidup saya. Rasa seperti dua minggu!

Sumber: Astro Gempak

Aliff turut melahirkan kesyukuran kerana diberi peluang kedua oleh isterinya, Bella Astillah untuk membetulkan semula kesilapan yang dibuat.

ini sebenarnya yang terjadi pada aliff aziz di lokap 3

Kredit foto: Instagram Bella Astillah

Saya tidak dapat membayangkan perasaan bermalam di lokap bertahun-tahun. Saya bersyukur Tuhan hantarkan seseorang bergelar isteri yang tabah dan baik. Bukan mudah nak memperbaiki kerosakan yang sudah saya lakukan.

Sumber: Astro Gempak

Terdahulu, penyanyi kelahiran Singapura itu ditahan polis selepas didakwa mengasari isterinya dalam pergelutan yang berlaku di sebuah kelab karaoke di Cheras. 


tags : , , , , , , , , , , ,




Hakcipta iluminasi.com (2017)