Oleh pada 18 May 2018 kategori

tak terhegeh hegeh dengan wany hasrita kenyataan pedas tajul 1

Kredit foto: Instagram Tajul & Instagram Wany Hasrita

Kononnya dia menagih cinta Wany Hasrita berdasarkan bait-bait lirik dalam single ketiganya, Hasrita, penyanyi remaja, Tajul lantas menafikan dakwaan yang tular.

Ia gara-gara penyanyi yang cukup dikenali dengan lagu Sedalam Dalam Rindu itu dihentam teruk oleh pelayar Youtube menerusi ruangan komen. 

Kata adik bongsu Allahyarham Achik Spin ini, dia menyedari akan kecaman netizen terhadap video muzik yang dimuatnaik sejak tiga minggu lalu itu.

“Terus-terang, saya tidak tujukan lagu itu buat Wany pun. Saya hanya menjalankan tanggungjawab sebagai penyanyi, dan bersikap profesional dalam urusan kerja saya.

“Walaupun ramai yang menulis komen mengatakan saya masih terhegeh-hegeh menagih cinta Wany, biarlah mereka nak fikir apa kerana realitinya hanya saya yang tahu.

“Apapun, saya ingin tegaskan bahawa single Hasrita itu memang tidak ada kena-mengena langsung dengan Wany Hasrita. Kalau inginkan kepastian lanjut, boleh tanya kepada komposer dan penulis lirik lagu itu, Harun Ahmad,” katanya kepada Harian Metro.

Pemilihan judul lagunya diyakini mempunyai penjelasan tersendiri oleh penulis lirik. 

tak terhegeh hegeh dengan wany hasrita kenyataan pedas tajul 2

Kredit foto: Instagram Tajul

“Ingin dijelaskan lagi, saya tidak terhegeh-hegeh pun menagih cinta Wany kerana kami hanya rakan seperjuangan dalam karier seni. Saya sedar diri dan apa matlamat ingin dicapai dalam karier ini.

“Saya dan Wany, kami hanya rakan duet dalam lagu saja. Untuk soal peribadi, saya ada haluan hidup sendiri dan Wany dengan pilihannya,” katanya.

Biarpun begitu, Tajul atau Tajul Ariff Md Shari, 19, tetap menghargai sokongan peminat yang sudi memberi komen sekaligus menonton video muzik Hasrita di Youtube hingga mencecah 1.5 juta tontonan (dari tarikh dimuatnaik iaitu 27 April lalu sehingga artikel ini ditulis).

Tajul dan Wany mula dikatakan mempunyai hubungan cinta kerana keserasian yang terserlah dalam lagu duet Disana Cinta Disini Rindu dan Rindu Dalam Benci.

Dalam pada itu, menyentuh kriteria kekasih yang ingin dicari, Tajul mengimpikan seorang wanita yang matang, memahami kerjaya seninya, selain hormat orang tua serta menerima diri beliau seadanya.


tags : , , , , , , ,




Hakcipta iluminasi.com (2017)