akhirnya syaitan pun menangis abby abadi ulas isu hubungan fattah dan fazura 1

Kredit foto: Instagram Fazura & dialograkyat.blogspot.my

Nampaknya spekulasi pernikahan pasangan sensasi Fattah Amin dan Fazura masih menjadi antara topik hangat.

Petang ini (23 November 2017), sebuah sidang media khas bakal diadakan mereka di sebuah hotel di ibu kota.

Dalam kebanjiran komen netizen di laman sosial yang membicarakan spekulasi tersebut, aktres Abby Abadi antara yang tampil bersuara menggunakan medium akaun Instagramnya.

Berserta foto potongan artikel daripada portal yang melaporkan Fattah dan Fazura sudah berkahwin secara rahsia, Abby menerusi ruangan kapsyen menulis:

"Akhirnya syaitan pun menangis.

"Walaupun belum dengar dari mulut pengantin sendiri, tapi melihat gambar-gambar mereka di Tanah Suci Mekah, kita yakin, Allah sayang mereka.

"Tumpang gembira kerana-Nya. Walaupun @fattahaminz hanya adik tiri kita di alam maya ni, @missfazura kita pun tak kenal sangat, tapi kita tahu mereka berasal dari keluarga yang baik-baik, anak yang baik, adik atau abang yang baik & artis yang sangat baik pada peminat-peminatnya.

"Dan Insya-Allah akan jadi suami-isteri yang baik-baik juga.

"Doalah yang baik untuk mereka dan kita semua. Semoga inilah jodoh terbaik untuk mereka hingga ke akhir nyawa, hingga ke syurga-Nya Insya-Allah," tulis Abby.

akhirnya syaitan pun menangis abby abadi ulas isu hubungan fattah dan fazura 2

Kredit foto: Instagram Abby Abadi

Kapsyen tersebut diikuti tanda pagar berbunyi #SokongPerkaraBaik #AkakTiriJarakJauh #TakPernahJumpapun #TaknakJumpaMalu #TerusMelangkah #RezekiDariALLAH #HalalLebihBerkah #Fattahamin #Fazura #SayangAdik2AkakLILLAH #BiarkanMerekaYangDengkiItew .

Sehingga kini kiriman itu meraih lebih 27 ribu tanda suka dan lebih 800 komen.

Ruangan komen dibanjiri reaksi netizen yang rata-ratanya menyokong pendapat Abby dan memuji perkara baik yang diusahakan Fattah dan Fazura.

Persoalan dakwaan pernikahan mereka akan terjawab dalam sidang media nanti.

Sumber berita: Astro Gempak

tags : , , , , , , , , ,



Hakcipta iluminasi.com (2017)