Oleh pada 26 Apr 2022 kategori

iluminasi spritzer cover

Apabila Hari Lebaran, paling sinonim dan menjadi tumpuan adalah persediaan menu untuk dihidangkan kepada tetamu. Dah sebulan berpuasa kan, mestilah jamu yang sedap-sedap. Selain makanan, air minuman pun jangan dilupakan. Bukan apa, cuaca panas di Malaysia ni, dapat air memang nyaman je rasa. Jadi, nak hidang air apa nanti?

Eina Azman ada resepi Sirap Bandung paling menyegarkan yang korang boleh cuba. Bahan-bahannya pun mudah didapati, campur-campur je, dah siap. Nak tahu apa yang menjadikan Sirap Bandung ni cukup istimewa?

Resepi Sirap Bandung Berseri

Sebabnya Sirap Bandung ini dicampur dengan air Spritzer Sparkling. Barulah segar dan berseri untuk berhari raya. Air Spritzer Sparkling ini dibuat dari air mineral semula jadi Spritzer, tanpa gula dan juga kalori.

Resepi Ros Sirap Laici Berseri Eina Azman

Air ini menyegarkan dan enak diminum sejuk. Bukan tu je, ia juga kaya dengan khasiat silika.Dijual dalam dua saiz iaitu 325ml dan 1 liter.

Bukan Eina je nak kongsi resepi dengan air Spritzer Sparkling ni, instafamous, Khairulaming, DapoqPdot & Adikfoods pun masing-masing ada resepi sendiri. Yang penting semuanya mesti mudah dan menyegarkan untuk dihidangkan Raya nanti.

Resepi Jus Kurma Berseri

Resepi Oren Lemon Berseri

Resepi Tembikai Laici Sparkling (Khairul Aming)

Resepi Tembikai Kurma Floats (adikfoods)

Strawberry Santan Soda (Dapoq Pdot)

Kalau ada yang masih tak pernah mencuba air Spritzer Sparkling ini dan tertanya-tanya bagaimana rasanya, air ini memberikan rasa fizzy yang menyegarkan dan sesuai ditambah dalam pelbagai jenis minuman. Minuman manis, masam, jus atau apa saja, memang bertambah sedap airnya!

Bukan tu je, banyak lagi resepi menarik yang boleh korang cuba menggunakan air Spritzer Sparkling dengan melayari laman web INI. Boleh la cuba untuk hidangan satu keluarga, bahan-bahannya pun mudah. Yang penting, minumannya enak dan menyegarkan. Lega diminum sejuk ketika cuaca panas. Jangan lupa tag Spritzer di Facebook dan Instagram jugak tau?



Hakcipta iluminasi.com (2017)