Oleh pada 20 Apr 2018 kategori

buat hal lagi king coco pegang anjing sambil nyanyi lagu rap 1

Kredit foto: Instagram King Coco

Kisah Instafamous sensasi, King Coco dalam ruangan gosip tidak dinafikan agak sepi lewat ini.

Kali terakhir dia diperkatakan ketika kelahiran cahaya mata sulungnya pada tahun lalu.

Namun nampaknya Coco sekali lagi seakan mengundang ribut apabila tampil dengan foto yang memaparkannya sedang mengusap anjing.

Gambar yang dikongsi di laman Instagram itu disertakan dengan kapsyen petikan lirik lagu bintang hip hop, Joe Flizzow berjudul Sampai Jadi.

buat hal lagi king coco pegang anjing sambil nyanyi lagu rap 2

Kredit foto: Instagram King Coco

"Sampai jadi, hari hari bikin macam pertama kali. Coco buat lagi, selagi tak sah, sampai jadi," tulisnya bersama tanda pagar #jingjinganjing #merahbuatabammarah #meetmattsnewpet #straydogs #ilovedogs.

Isu baru ini bagai membuka ruang untuk netizen melemparkan kritikan terhadapnya.

Begitupun, pengguna media sosial terpaksa akur dengan tindakan berjaga-jaga yang diambil Coco di mana dia telah terlebih awal menutup ruangan komen untuk mengelakkan serangan kutukan masyarakat.

Bagi anda yang mengikuti perkembangan dunia hiburan tempatan, anda pasti tahu isu memegang anjing dan menjadikan binatang ini sebagai haiwan peliharaan bukanlah perkara baru di kalangan selebriti Malaysia.

Barangkali ia dilakukan atas dasar ingin mempamerkan semangat cinta dan kasih sayang terhadap binatang. Namun persoalannya mengapa haiwan ini juga yang dipilih?


tags : , , , , , , ,

web counter



Hakcipta iluminasi.com (2017)